-
Reklamacja
Owoce i warzywa są bardzo niejednorodne.
Jeśli coś przeoczyliśmy to daj nam znać! Nigdy nie zignorujemy Twoich potrzeb!
Napisz na fructibox@fructibox.pl
Do skutecznej reklamacji potrzebne nam będą:
1. Numer zamówienia.
2. Zdjęcia lub film pokazujący problem, obejmujący całość dostarczonego reklamowanego produtku (sztuki bez zastrzeżeń jak i te reklamowane).
3. Informacja ile procent towaru nie nadaje się do spożycia.
4. Opis oczekiwanego rozwiązania:
a) ponowna wysyłka towaru (przesyłka na nasz koszt) - wyślemy całą kolejną skrzynkę,
b) kupon obniżający cenę na kolejne zakupy,
c) zwrot pieniędzy.
Napisz na fructibox@fructibox.pl
Do skutecznej reklamacji potrzebne nam będą:
1. Numer zamówienia.
2. Zdjęcia lub film pokazujący problem, obejmujący całość dostarczonego reklamowanego produtku (sztuki bez zastrzeżeń jak i te reklamowane).
3. Informacja ile procent towaru nie nadaje się do spożycia.
4. Opis oczekiwanego rozwiązania:
a) ponowna wysyłka towaru (przesyłka na nasz koszt) - wyślemy całą kolejną skrzynkę,
b) kupon obniżający cenę na kolejne zakupy,
c) zwrot pieniędzy.